رفع چالش‌ها| فناوری نانو صنعت آب را ارتقاء می‌دهد

رفع چالش‌ها| فناوری نانو صنعت آب را ارتقاء می‌دهد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69228
وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو «صنعت آب، پساب و محیط زیست» برگزار می‌شود تا فرصتی برای معرفی محصولات و تجهیزات دانش‌بنیان‌ها در این حوزه باشد.

این رویداد با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شرکت‌های فناوری نانو و دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران  و جهان در صنعت آب، پساب و محیط زیست به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و علاقمندان به این حوزه است.

برگزاری این وبینار با رویکردی فناورانه و صنعتی است و در آن سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری معرفی می‌شود. همچنین تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع در صنعت آب، پساب و محیط زیست در آن دنبال می‌شود.

البته در این رویداد محصولات و تجهیزات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز معرفی می‌شود. با برگزاری آن بستری برای ایجاد تبادل دانش و فناوری میان دانشگاهیان و جامعه صنعتی فراهم می‌شود.

این وبینار در روزهای 6، 13، 20 و 27 شهریور ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است. علاقمندان برای حضور در این رویداد تا 5 شهریور ماه فرصت دارند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری مراجعه کنند.

 

توسعه بازار و نقش شتاب‌دهنده‌ها در صنعت آب، پساب و محیط‌زیست، معرفی فرآیندهای اکسیداسیون پیشرفته و کاربردهای آن در صنعت آب و فاضلاب، کاربرد روش‌های نوین در گندزدایی آب و فاضلاب، تصفیه آب و پساب با استفاده از فناوری‌های نوین، کاربرد فناوری اولترافیلتراسیون در تصفیه آب و پساب، استفاده از نانو‌کاتالیست در تصفیه فاضلاب‌های صنعتی، به‌کارگیری فتوکاتالیست‌ها در تصفیه آب‌های آلوده و نانو و تصفیه پساب صنعتی از جمله سرفصل‌های این رویداد است.

 

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* اسپری نانونقره برای ضدعفونی‌کردن زخم تولید شد

* تولید نانوذراتی که تومور سرطانی را می‌سوزاند

* برترین محققان و موسسات پژوهشی فناوری نانو معرفی شدند

* حمایت بیش از ۲۰ میلیارد ریالی ستاد نانو از محققان در مهرماه

 

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم